FANDOM

Marek Bromski (zm. 2013) — policjant z Komendy w Łodzi w stopniu komisarza, drugi znany właściciel Alexa.

WyglądEdytuj

Marek miał blond włosy średniej długości. Często ubierał skórzana kurtkę oraz dżinsy. Na szyi nosił odznakę.

CharakterEdytuj

Marek był drugim znanym nam właścicielem Alexa. Często był niewyspany. Prosił go, aby przyniósł mu buty i inne części garderoby oraz produkty spożywcze. Bardzo kochał Alexa. Często rozmawiał z nim jak z kumplem, na przykład o kobietach. Miał dziewczynę i nie mógł się pogodzić z faktem, że ona musi jechać na staż do USA. Okazał się bardzo pogodnym i sympatycznym i zarazem groźnym policjantem. Nie mógł znieść widoku śmierci dlatego w momencie strzału w odcinku Śmierć Bromskiego zasłonił Ewę przed strzałem czego konsekwencją była jego śmierć. Miał dużo przyjaciół, między innymi Rysia i Lucynę. Jego następcą jest Michał Orlicz.

CiekawostkiEdytuj

  • Kuba Wesołowski przyznał, że nie udało mu się zaprzyjaźnić z Rockym. Dlatego podczas nagrań, żeby mieć kontakt z psem, musiał mu pokazywać jego czerwoną piłeczkę. Gdy scena wymagała lizania po twarzy, aktor musiał smarować się psią karmą.
  • Marek podkochiwał się w Lucynie, niedługo przed swoją śmiercią powiedział jej, że gdy ta misja się skończy, to chciałby się z nią umówić.
  • W sezonie drugim był chłopakiem weterynarz Aleksandry Lipiec.
  • W sezonie trzecim wpadła mu w oko psycholog Ewa Wilk, jednak odmówił jej ponownego spotkania, ze względu na to, że zakochał się w Lucynie.
  • W odcinku trzecim sezonu pierwszego Agata, sprzedawczyni w sklepie spożywczym, mówi Alexowi, że jego pan bajeruje dziewczyny, a potem pisze na opakowaniu drożdżówek swoje imię i numer telefonu, polecając Alexowi, by zaniósł to Bromskiemu.

GaleriaEdytuj