FANDOM

Kinga Iskierka
Kinga Iskierka
Status Żyje
Zawód Technik laboratorium
Debiut Gra pozorów
Aktorka Magdalena Turczeniewicz

Kinga Iskierka - laborantka, która pojawiła się w odcinku Gra pozorów.

Opis postaci Edytuj

Kinga Iskierka jest laborantką podchodzącą ze Szczecina. Udziela się charytatywnie. Lubi muzykę jazz oraz wytrawne czerwone wino. Przeprowadziła się do Łodzi ze Szczecina, po rozstaniu z chłopakiem. Dołącza do zespołu techników współpracujących z ekipą dochodzeniowo-śledczą. Michał Orlicz poznaje ją na wykładzie zatytułowanym "Nowoczesne metody profilowania przestępcy". Kinga nie zna odpowiedzi na cześć pytań i Orlicz z pomocą Alexa przekazują jej ściągę.

Orlicz spotyka się z Iskierką następnego dnia, w miejscu odnalezienia zwłok zamordowanego przez żonę Olafa Kaczmarka. Iskierka pomaga zbierać dowody. Zaprasza Orlicza na obiad, jednak z powodu prowadzonego śledztwa, Orlicz się nie pojawia. Kolejnego dnia, Orlicz przychodzi do laboratorium z bukietem kwiatów i zaprasza ją do swojego domu na kolację.

W trakcie romantycznej kolacji do domu Orlicza przychodzi Alicja Siedlecka, z którą miał romans. Pomimo, że Siedlecka deklarowała zakończenie związku z Orliczem, Widząc Kingę oskarża go o kłamstwo i zdradę, po czym opuszcza dom. Zniesmaczona całą sytuacją Kinga deklaruje Orliczowi, że ich relację pozostaną czysto koleżeńskie i wychodzi z domu.